Placené spotřebitelství v běžném životě

Placené spotřebitelství je stále kolem vás. Co to ale znamená? Je to část síťového marketingu, který ještě navíc obsahuje přímý prodej. Takže abyste si to nepletli:

síťový marketing = placené spotřebitelství + přímý prodej

placené spotřebitelství:
- nakupování pro vlastní potřebu bez povinnosti prodávat,
- vytváření sítí placených samo-spotřebitelů.

přímý prodej:
- katalogový prodej, prodej po telefonu, prodej přátelům a známým,
- vytváření sítí menších prodejců a aktivních distributorů.


Spoustu lidí tomuto systému nerozumí a proto se ho bojí. Kdykoliv koupíte něco super, necháte si to pro sebe, nebo o tom řeknete kamarádům? Bojíte se jim o tom říct? Nebo se bojíte, že vám za to někdo zaplatí? Je to docela zvláštní, ale toho se také někteří bojí, že by získali peníze za to, že si kamarád na jejich doporučení nakoupí. Ale když si nakoupí na jejich doporučení v běžném obchodě, tak to jim nevadí, že na tom obchod vydělá?

Když byste se měli rozhodnout, komu dáte raději své peníze? Manažerům a majitelům obchodů a za reklamu? Nebo raději dáte část těchto peněz kamarádce, která vám doporučila nákup ve skvělém obchodě, a ta druhá část peněz by zůstala vám?

Jaké máte vy zkušenosti? Setkali jste se již s někým, kdo vám díky svým kladným zkušenostem něco doporučoval? Co jste si o něm mysleli? A věřili jste mu, co vám říkal? A reklamě v médiích věříte?

Tady je zádrhel odmítnutí těchto nabídek. Lidé systém placeného spotřebitelství většinou hodnotí podle toho, co se doslechli, nebo si ho pletou s prodejem po telefonu, katalogovým prodejem a nebo s podomním prodejem. Také jste se někteří setkali s podvodnými systémy, kterých je na trhu stále několik. Zde není hodnotný produkt ani služba. S čím se zde lidé setkávají, tak to jsou vysoké vstupní poplatky, předražené zboží a nucení k pravidelným odběrům něčeho, co vlastně ani nepotřebují. Většinou o své peníze přichází a odnáší si zklamání a poznamenání na celý život.

Takže je potřeba si o placeném spotřebitelství něco zjistit a pokusit se ho pochopit! Pak vás nikdo nebude moci napálit ani podvést, protože budete informovaní a poznáte okamžitě, jestli je to férová nabídka nebo ne. Můžete se takto navíc dostat k naprosto skvělým výrobkům, které v běžném obchodě nenajdete.

Rozdíl mezi letadlem, pyramidovou hrou a placeným spotřebitelstvím:

Letadlo a pyramidová hra:
- platí svým lidem velké částky za získání nového člena,
- požadují po tomto novém členu vysoký vstupní poplatek,
- má povinnost pravidelných odběrů předem určeného zboží,
- a nebo tam žádné zboží ani není, systém funguje pouze na získávání nových členů,
- člen na svoje otázky dostává vyhýbavé a nejasné odpovědi,
- dostává odměny za získání nových lidí.

Placené spotřebitelství:
- neplatí svým lidem za získání nového člena,
- nový člen neplatí žádné poplatky ani příspěvky,
- nakupuje si produkty kvalitní a za srovnatelné ceny s běžným obchodem,
- nakupuje si jen to, co potřebuje a kdy to potřebuje,
- pokud potřebuje radu nebo pomoc, vždy ji dostane,
- dostává odměny pouze ze skutečného obratu kvalitního zboží.

Takže u poctivě fungující společnosti se nikdy nemůže stát, že by byl někdo poškozen nebo podveden. Je to navíc skvělá příležitost pro spoustu lidí, kteří hledají možnost, jak získat:
- buď jen pár tisíc za to, že občas doporučí svoji dobrou zkušenost,
- nebo být soběstačný a získat opravdu slušné peníze za svoji práci, a to bez investic, jako je tomu třeba u klasického podnikání.

Klasická firma nebo instituce  vs.  pyramida

Když si vezmete třeba klasickou firmu - to je ukázková pyramida, pevná a neměnná. Platí to tak i v politice, v církevních istitucích, ve zdravotnictví...

Takže u běžné firmy je vrchol pyramidy - generální ředitel, pod ním ředitelé jednotlivých úseků, pod každým z nich řadoví vedoucí a nakonec dno pyramidy - spousta obyčejných zaměstnanců. Přesně daná struktura. Když se zamyslíte nad tímto systémem, tak každý, kdo je o pozici níž, musí dělat to, co mu přidělí jeho nadřízený. Ve většině případů je téměř nemyslitelné, aby třeba řadový vedoucí něco přikazoval svému řediteli nebo dokonce dělník říkal svému vedoucímu, co a jak má dělat.

A ještě jedna taková maličkost, myslíte si, že se třeba takový dělník u soustruhu vyšplhá někdy na pozici generálního ředitele? Neříkáme, že se to stát nemůže, jsou i vyjímky, ale je to více než nepravděpodobné. Musel by být opravdu schopný, cílevědomý a vytrvalý. Nedostal by se tam hned, ale třeba za 10-20 let. Ale pouze na úkor stávajícího ředitele, dva tam být nemohou.

Nebo už se vám v normálním zaměstnání stalo, že by za vámi přišel váš ředitel a řekl vám, že se velice těší na okamžik, kdy budete na jeho místě? Že vám to moc přeje a že vám bude pomáhat, abyste byli co nejdříve na jeho místě? A řekl vám také, že vás za to odmění?

V placeném spotřebitelství je tento postup právě to, co ho odlišuje od běžného zaměstnání nebo podnikání. Tady se vám všichni snaží pomáhat, protože když se bude dařit vám, bude se dařit všem vašim poradcům i celé firmě.

Svoboda

Při práci v placeném spotřebitelství máte absolutní svobodu, ale s tím spojenou i osobní zodpovědnost. Postupně se vypracujete na vyšší pozice, ale nikdo vám nic nenařizuje a nikdo vám nikdy nebude nadávat, že nepracujete. Je to pouze na vás, jak si vše zorganizujete. Kdy budete pracovat, kolik své činnosti budete věnovat času a jak velké chcete provize.

Nemáte žádného vedoucího, který vám přiděluje práci. Jsou tu jen lidi, kteří již něco dokázali, kteří už někam postoupili a ti vám vždy poradí, když je o to požádáte. Učíme se jeden od druhého, vůbec nezáleží na tom, kdo je „nahoře“ a kdo „dole“, každý člověk je přínosem pro celou společnost. I ti tzv. nahoře pozorně poslouchají, co celá jejich skupina chce a co potřebuje.

Živý organizmus

Placené spotřebitelství je takový živý rostoucí organizmus, který má určitý vrchol - toho, kdo výrobky vyrábí a vše u něj začalo - pevný bod, bez kterého by to nefungovalo a tito lidé si zaslouží nejvyšší uznání a ohodnocení. Pak je tu síť spotřebitelů, která stále roste - stále se rozvíjí. Všichni z toho pak mají obrovský užitek. Tito lidé jsou velmi důležití, bez nich by to také nefungovalo, takže jsou za to i náležitě ohodnoceni. Nezáleží, kdy se rozhodnete pro tuto činnost, záleží hlavně na tom, jak často se tomu věnujete a na vaší vytrvalosti.

Určitě se nemůžete srovnávat s těmi, kdo byli na začátku mezi prvními, kteří již pracují třeba 10 let. Když budete pracovat těch 10 let stejně dobře, tak budete tam, kde jsou oni dnes. To oni už budou pracovat 20 let, takže budou samozřejmě zase dál. Kdo začíná, nemůže chtít stejně, jako ten, co už pracuje dlouho.

Když nastoupíte po škole do zaměstnání, také nedostanete hned plat generálního ředitele. Je to stálý postup, který nemá konce. Je to jako živý strom, který roste, košatí se a sílí.

Když se vrátíme k tomu generálnímu řediteli, kterého se podařilo šikovnému soustružníkovi sesadit, tak v placeném spotřebitelství nikoho odnikud nesesadíte. Vy můžete mít dokonce větší spotřebitelskou skupinu, než ten člověk, který má před vámi náskok 10 let, takže se můžete dostat i k vyšším odměnám, než má on. Nikdy ho však z jeho pozice nesesadíte, on bude mít odměnu takovou, jakou si zaslouží.

Systém odměňování

Jsou různé způsoby odměňování a je na internetu několik článků na toto téma. Každá firma si volí svůj systém, ale vždy je to alternativa a nebo kombinace systémů již zavedených.

Ten který jsme poznali my, je jasný, jednoduchý a spravedlivý. Odměna se počítá podle obratu vaší obchodní skupiny a každý člen má nárok na svoji odměnu. Každý dostává za své nákupy a nákupy své skupiny body a podle toho i provizi. Vždy se ale začíná s vyplácením od nejnižších pozic, podle toho, jaké kdo má zásluhy.

Může se tak stát, že i když ten "výš" je na vyšší bodové a procentní provizi, tak bude mít míň, než člověk o dvě tři úrovně níž. Stává se to proto, že ten výš pracuje méně nebo tento systém nepochopil správně a myslí si, že ti pod ním na něj vydělají. Ale brzy zjišťuje, že takto to ve spravedlivém systému nefunguje. Takže pak mu nezbývá, než začít něco dělat nebo se spokojit s malou odměnou.

Neplatí se žádné peníze za získaného člena, ale pouze za nákupy, které vy a vaše obchodní skupina na eshopu výrobní firmy uděláte. Takže musí být dobrý výrobek, aby byl o něj zájem a aby se kupoval stále, jinak to příliš nefunguje. Špatný výrobek nebo výrobek použitelný po mnoho let, nejsou moc dobrá volba. Nejlepší jsou kvalitní výrobky každodenní spotřeby (zdravé potraviny, potravinové doplňky, praní, úklid, běžná kosmetika…), které nutně potřebuje každý člověk.

Finanční stránka

Když se na to podíváte z té finanční stránky, tak v klasickém zaměstnání dostáváte určitý plat, který vám sice roste, ale pomaličku, po pár stovkách. A že byste si nějak výrazně polepšili a svůj plat třeba zdvojnásobili, ztrojnásobili..., tak to se pravděpodobně nikdy nestane.

U placeného spotřebitelství sice začínáte s pár stovkami. Když pracujete, vaše příjmy stále rostou a to dost výrazně, takže opravdu záleží, jak se své činnosti věnujete. A když nepracucjete, tak se nic nestane, nikdo vás nevyhodí.

V zaměstnání se můžete snažit jak chcete, ale stejně vám plat o větší částku nezvednou. A když nepracujete, tak vás vyhodí.

V placeném spotřebitelství se za určitou dobu dostáváte na pozici, kdy vám náleží doživotní renta, ale zase je její výše závislá od obratu vašich spotřebitelských skupin.

Zkušenosti a doporučení

Nás na placeném spotřebitelství fascinuje to poznání, že člověk vlastně dostává provizi za to, co již celý život dělal, ale zadarmo. Je to jako když jdete do kina na skvělý film a doporučíte ho kamarádům. Ale dá vám provozovatel kina odměnu za to, že na film přišli i vaši kamarádi? Nebo narazíte na výborné řeznictví a pošlete tam známé. Podělí se s vámi řezník o zisk, který jste mu všichni udělali? Můžete jeho obchod doporučovat neustále, ale v balíku bude on, ne vy.

Placené spotřebitelství je na tomto postaveno. Výrobní firma všem svým věrným zákazníkům za toto doporučení zaplatí - místo nákladných reklam, supermarketů, velkoskladů... Čím více lidí seznámíte s výrobky, vysvětlíte jim jejich využití, jejich skvělé vlastnosti a jak tento systém využívat a oni se pak podělí s dalšími a ti s dalšími, zajistíte firmě vyšší prodej výrobků a ona vás za to podle výše obratu odmění.

Jak se tedy větví síť spotřebitelů, tak se také lidi dělí o informovanost vždy těm nových členům ve své síti či skupině a rozdělí se tak i spravedlivě odměny za odvedenou práci. Dovedete si představit, jak by to vypadalo, kdyby se třeba o milion zákazníků starala výrobní firma? Museli by si zřídit obchodní oddělení, zaplatit mediální kampaň, reklamu, velkoobchody... Víte, jak je to drahá záležitost?

Za ty roky, co se systém obchodů zavedl, aby si lidé mohli nakoupit vše na jednom místě a nemuseli jezdit od pekaře přes řezníka, mlékárnu, švadlenu, obuvníka..., se to tak "zdokonalilo" a vydává se na to tolik peněz, že hodnota výrobku se v tom kolikrát úplně ztrácí.

Daleko efektivnější je nakoupit si přímo u výrobce, který používá k prodeji svých výrobků právě systému placeného spotřebitelství a ne běžného maloobchodu. A pokud jste s výrobky a systémem odměn spokojeni, doporučíte svoji dobrou zkušenost s těmito výrobky a výrobce rozhodně raději zaplatí vám, protože jejich výrobky doopravdy používáte.

Když třeba vidíte reklamu v televizi na nějaký výrobek a kamarád vám řekne, že vyzkoušel něco jiného, co líp funguje a co mu pomohlo - co si vyberete?

Cíle, možnosti a spolupráce

Naším cílem je ukázat lidem, že mají i jinou možnost pro svoje nákupy. Stejně všichni nakupujeme, tak je přece lepší nakupovat tam, kde to má smysl? Proč toho nevyužít?

A kdybyste se časem rozhodli, že budete výrobky pouze používat a nebudete tvořit spotřebitelskou síť, nebude vás to bavit, tak v každém případě aspoň ušetříte za své nákupy a jako bonus si zlepšíte své zdraví.

V placeném spotřebitelství platí jedno zlaté pravidlo: Když se bude dařit vám, bude se dařit i všem a také výrobní firmě. Takže nám záleží na tom, aby se vám dařilo co nejlépe !!!

Znáte jiný tip činnosti, kde by si lidé pomáhali k růstu a vyšším ziskům? V běžném obchodě je obrovská konkurence. Nebo když byste podnikali, těžko vám konkurence bude pomáhat, aby se vám dařilo, spíš se vás bude chtít co nejdřív zbavit.

Závěrem

Co říct závěrem? Není nic jednoduššího, než si prostě začít nakupovat u vybrané společnosti, místo z obchodu a výrobky si vyzkoušet, jestli byste jimi dokázali nahradit to, co si dnes kupujete v obchodech nebo v lékárně. Když zjistíte, že jsou kvalitní a splňují vaše požadavky a potřeby, tak si řeknete - mohly by se líbit i kamarádům, mohly by jim ušetřit pár korun, mohly by jim zlepšit zdraví a mohl by je zaujmout i celý systém, který by jim také přinášel peníze.

Brzy tak zjistíte, že když nabízíte lidem tuto skvělou příležitost se skvělými kvalitními výrobky, tak spoustě lidem pomáháte k lepšímu zdraví a k finanční svobodě. Když všichni něco děláme s radostí, nadšením a s láskou, tak nejen že pomáháme sobě, ale spoustě lidí kolem nás a navíc poznáváme úžasné nové přátele, které bychom jinak nikdy nepoznali.

Věříme, že vás naše poznatky a povídání zaujaly a že vám budou k užitku při rozhodování.

Pokud vám můžeme doporučit - zkuste to - můžete jen získat!

Chcete mít navíc stálý příjem 30.000,- měsíčně ?