ZVEŘEJŇOVÁNÍ NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Když chcete propagovat PROJEKT SRDCE❤️ nebo třeba jen výrobky Missivy na Facebooku nebo jiných sítích, tak tady platí tato pravidla. Všechny potřebné informace, co všechno můžeme používat, co ne a jak se starat o informace, které zveřejňujeme, najdete v Brožuře MISSIVA. Tady jsou stručně ty nejdůležitější body:

Na svém profilu můžete:

- sdílet svoje zkušenosti s projektem, s možností příjmu i s jakýmkoliv výrobkem,
- ceny výrobků musíme uvádět jen katalogové, ale můžeme se zmínit o možnosti 5% nebo 13% slevy, a taky o úspoře díky ředění,
- sdílet ze fb stránky "Missivy" i z veřejné skupiny "Club 21.století" různé akce, příspěvky, pokusy...
- klidně sdílejte také veřejné informace z těchto stránek - ale ne informace pro členy!
- odkaz na prezentaci ideálně sdílejte jen do messengeru nebo do emailu, ať se nám netoulá volně po celém internetu.

V inzertních skupinách můžete:

- dávat pouze inzeráty na příležitost a na Projekt srdce, používat jen povolená loga, ale raději svoje obrázky a nebo ty naše na těchto stránkách,
- nesmíme tam dávat název firmy, názvy výrobků ani jejich obrázky a ani loga, která jsou povolená jen pro Missivu (viz.brožura)

Vlastní skupina:

- nesmí obsahovat samotný název Missiva nebo Club 21 (pravidla viz.brožura),
- prodejní skupinu si smí založit pouze Poradce až po doložení živnostenského listu.