PŮJČENÍ KATALOGU
Toto je druhá možnost, jak seznámit s projektem a výrobky svoje přátele. Je to cesta přes výrobky, ale není to přímo nabízení výrobků. Můžete svým známým říct třeba toto:
"Nedávno jsem si koupila na jednom eshopu skvělé výrobky na úklid, které jsou eko a jsou super. Budu si tam po neděli zase něco objednávat, protože chci zkusit ještě něco dalšího. A když dáme do kupy víc věcí, tak nebudeme muset platit poštovné a navíc to budeme mít ještě za cenu o 13% nižší. V katalogu je cena plná a navíc ty úklidovky jsou koncentráty, takže ve výsledku některé vyjdou i levněji, než běžná drogerie. Tak se na to podívej, jestli chceš taky něco vyzkoušet, aby ses taky už nemusela máchat v těch chemických z drogerie.“
Tohle není nabízení výrobků, z toho nemusí mít nikdo strach. Nikdy nám nikdo takto oslovený hned neřekl, že nic nechce, protože tento způsob přátelé nevnímají jako nabízení výrobků. Každý se vždycky aspoň rád podíval, jaké výrobky tu jsou. Jen nesmíme lidi do ničeho tlačit. Prostě říct, ať se jen podívají a když nic, tak nic. A za čas se třeba zkusit zeptat znovu:
a) buď zase, jestli si k vám chtějí přihodit nějaký výrobek,
b) nebo že ten projekt, který se k vám před nedávnem dostal, je hodně zajímavý, že by vás moc zajímalo, co si o tom myslí oni. A poslat jim odkaz na prezentaci.
U Missivy je moc příjemné, že si můžeme do jednoho balíku dát objednávku několik členů dohromady, každý má svoji fakturu a krásně se vyhneme tomu poštovnému.
Až si vaši přátelé výrobky vyzkouší, budou spokojení a budou chtít třeba další, můžete jim říct, že je můžete mít ještě o dalších 13% nižší, když se oni také stanou členy Clubu 21, což je zdarma a nikoho to k ničemu nezavazuje.
Ta další sleva 13% je v přepočtu 15% odměna za doporučení, že s vámi nakoupí aspoň 2 členové, které zaregistrujete přímo k vám. Tato sleva se počítá z obratu vašeho nákupu + jejich nákupu a načítá ve vaší online kanceláři.
Více v sekci Jak se počítají provize
A tady je více o tom, Jak se vybírají odměny