PRÁCE SE ZVACÍM KÓDEM
Jak pracovat se zvacími kódy pro slevu na produkty Club 21.
Váš zvací kód je vaše zákaznické číslo, které můžete předat pouze při osobním jednání nebo do soukromých e-mailových zpráv, SMS nebo do zpráv na sociálních sítích.
Není určeno k inzerci, k reklamě, na profilu sociálních sítí, k nekontrolovanému veřejnému šíření jakýmkoliv způsobem.
Obdarovaný zvacím kódem má právo se rozhodnout, zda chce využít 5% slevu jako webový zákazník, nebo 13% slevu jako registrovaný člen Clubu 21.
Zvací (slevový) kód obdarovaného člověka nezařadí do stromové struktury, ale najdete informaci o jeho nákupu v záložce menu v MOJE MISSIVA – Zákazníci z webu. Těm můžete po předchozí telefonické domluvě zaslat pozvánku do systému pro případné dokončení registrace na Člena Clubu spotřebitelů. Tím, že nespadá do skupiny (stromové struktury), nespadá ani do bodů stromového (bodovaného) obratu a výpočtu bodované provize. Ale vzniká z jeho každého nákupu velmi příjemná přímá provize.
Pro výpočet přímé provize z webového zákazníka neplatí podmínka vlastní objednávky a dvou lidí v 1.linii. Vzniká tak skvělá šance i pro členy Clubu 21, kteří nechtějí tvořit síťový marketing a vědomě registrovat, mohou však poslat dál svou dobrou zkušenost se slevovým kódem a mít penízky do věrnostního konta, kdykoli jejich webový zákazník objedná, aniž by měli vlastní objednávku v daném měsíci.
V první objednávce se zadáním zvacího kódu a potvrzením Stát se členem Clubu spotřebitelů není automaticky přidána taška 5P, abychom nové lidi nemátli. Je potřeba se s daným člověkem spojit a tašku vysvětlit. V druhé objednávce ji jako registrovaný spotřebitel bude mít možnost výhodně zakoupit, ale musí si ji napsat do poznámky.
V případě, že se webový zákazník sám hned dozaregistruje, spadá do stromové struktury a pravidla pro výpočet provizí se řídí již nastaveným marketinkovým plánem.