JAK ZAREGISTROVAT NOVÉHO ČLENA
Když chcete do své sítě zaregistrovat nového člena, tak po přihlášení do virtuální kanceláře klikněte na „Nový zákazník“
„Typ“ registrace nechte přednastavené na CK (člen klubu), kde má nový člen ty nejnižší ceny s 13% slevou. Jsou tam i druhy registrací, jako RZ (registrovaný zákazník, tj. školy, různé instituce), RP (registrovaný prodejce, tj. zdravé výživy, sportovní centra…), RD (registrovaná domácnost jen s 5% slevou)…
Pak vyplníte ostatní údaje a do políčka „Zákaznické číslo Sponzora“ vyplňte svoje zákaznické číslo, aby se nový člen zařadil přímo k vám. Když pomáháte s registrací někomu ze své sítě z jakékoliv hloubky, tak tam vyplníte jeho číslo a nový člen bude zařazen až pod něj.
Na další stránce vyplníte adresu. Když napíšete „Ulici“ a číslo, systém vám nabídne i PSČ a město, tak si vyberte to správné. Ručně to tam zadat nejde, pouze vybrat ze systému, který je propojený s databází adres v doručovacích systémech. Může se občas stát, že je adresa nová a v systému není, tak to se potom řeší telefonicky se zákaznickým oddělením a ony to tam děvčata ochotně dopíší.
A nakonec klikněte na „Dokončit registraci“.
Novému členu přijde na email potvrzení z Missivy a odkaz pro dokončení registrace a nastavení hesla. Vám pak přijde na email potvrzení, že se nový člen poprvé přihlásil do systému.
Můžete novému členu hned po registraci poslat „odkaz na návod“, jak si vytvořit svoji 1.objednávku, aby neudělal nějakou chybu a nepřišel o Balíček 5P nebo Energoton, pokud ho bude chtít. Tento odkaz je volně přístupný i bez hesla, i když není vidět v seznamu sekcí. Občas někdo udělá nějakou chybu, balíčky pak zmizí a už tam nejdou dát znovu. Musí se to pak řešit telefonicky se zákaznickým oddělením na Missivě.